Rīgas domes Satiksmes departamenta preses sekretārs Mareks Ivans norāda, ka problēma radusies nevis notekūdeņu kanalizācijas, bet melnzemes sanesumu dēļ: «Melnzeme vēl nav tik stingra. Lielās lietusgāzēs tā noskalojas, aizdambējot lietus notekas, un ūdens sāk pārplūdināt ceļu.» Piektdien uz objektu nosūtīta ielu uzturētāju brigāde, lai kanalizācijas sistēmu iztīrītu. M.Ivans apgalvo, ka pēc kāda laika aizdambējumi vairs neradīsies, jo zāle ieaugsies un melnzeme nostiprināsies.
Tikmēr autovadītāji ir pamanījuši vēl vienu jaunās būves «īpatnību». Braucot ārā no Rīgas, pārvada četras joslas sašaurinās divās, liekot tiem, kas brauc pa kreiso jeb «ātro» joslu, pārkārtoties pa labi. Atļautais ātrums šajā vietā jau ir 70 km/h, un daudzi šoferi tikai pēdējā brīdī pirms ceļa norobežojošās barjeras pamana, ka jāmaina josla. «Lielākā nelaime ir tā, ka tur četras joslas saiet divās. Tas nozīmē, ka puse autovadītāju neskatās uz ceļu, bet spogulī,» uz bīstamību norāda autoraidījuma Zebra vadītājs Pauls Timrots. «Kāpēc tāda josla izveidota, jāprasa būvniekam vai inženierim, kurš varbūt ir gājis skolā, bet izskatās, ka nav.»
M.Ivans skaidro, ka risinājums sašaurināt kreiso joslu tapis, lai neapgrūtinātu pārvietošanos sabiedriskajam transportam, kas brauc pa labo malējo joslu. «Ja tā būtu nosprostota, autobuss būtu spiests gaidīt, kamēr to kāds palaidīs. Tad tam būtu jāuzbrauc uz ceļa ar lielu gāzi un visām tantiņām krītot.» Departaments neuzskata, ka šī vieta ir bīstama, jo ātrā josla nav strupi aprauta, bet pakāpeniski piekļaujas blakus esošai. «Ja pieņemam par normu, ka Bauskas šosejā josla vienkārši beidzas, tad šeit šāda lēzena pāreja ir diezgana gaumīga,» nosaka P.Timrots.