Koncertaģentūra FBI prognozē, ka šovu apmeklēs ap 12 000 skatītāju: visas sēdvietas ir pārdotas, tirdzniecībā vēl ir pieejami daži simti stāvvietu (cena Ls 28). No Rīgas dziedātāja dosies uz Viļņu, kur uzstāsies sestdien. Baltijas apceļošanu Kailija sāka trešdien Tallinā, kur viņas koncertu apmeklēja _Dienas_ korespondents.
Dziedātājas jaunākajā šovā process ir svarīgāks par rezultātu, koncertā ir grūti izcelt vienu kulminācijas brīdi - to ir daudz. Šī ir virtuozi uzbūvēta izrāde, kas balansē starp mūziklu, baletu un operu, - ainas, mizanscēnas, dekorācijas un tērpi mainās nepārtraukti, bombardējot skatītāju ar milzīgu vizuālās informācijas daudzumu. Katru reizi kopējā aina ir absolūti perfekta - šāda izteikti vizuālā orientācija ir raksturīga visiem popkultūras grandu šoviem. Kāds tam visam ir sakars ar mūziku? Pārsteidzoši, bet Kailijas koncertā ir daži priekšnesumi, kuros mūzika, mākslinieciskie un tehnoloģiskie brīnumi iedarbojas līdzvērtīgi un papildina cits citu - hits Slow iegūst džeza «virsslāni» un vēlāk pārvēršas par elektronisko himnu.
Dziedot šo dziesmu, Kailija stāv uz mazas horizontālas platformas skatuves vidū, kamēr pati skatuve nonāk vertikālā stāvoklī. Pie Kailijas kājām - kabarē dejotājas, planējot kā kosmonautes, plivina spalvas (sk. attēlu). Zvaigznes populārākā dziesma Can't Get You Out of My Head skan roka aranžējumā, 90. gadu grāvējs Better the Devil You Know tiek izpildīts sambas ritmā un «provocē» veselu Brazīlijas karnevālu uz skatuves.
Kailijas Minogas uzburtajā pasakā, kurā viņa sev atvēl Afrodītes lomu (šajā turnejā dziedātāja atgādina par pērn iznākušo albumu Aphrodite), Senās Grieķijas un Senās Romas mitoloģija un simboli ir viena soļa attālumā no Brazīlijas karnevāla un pat geju pornogrāfijas estētikas, kas nepārprotami nolasāma gan horeogrāfiskajās etīdēs, gan videoklipos uz lieliem ekrāniem, kas iemontēti skatuves galvenajā arhitektūras elementā - grieķu tempļa struktūrā. Taču kopumā Kailijas šovs nav «izklaide pieaugušajiem», bet īsts ģimenes pasākums. Dziedātāja izstaro labestību un optimismu, viņas koncerta dramaturģija neparedz ne konfliktu, ne psiholoģisku drāmu. Lai gan Kailija un citi skatuves personāži - dejotāji uzpurņos un žiperīgi gaisa akrobāti - akcentē erotismu un seksapīlu, viņi nešauj pār strīpu. Kailija dejo Šakiras inspirētas austrumu dejas un lido pāri zālei, sēžot uz ņipra tumšādaina eņģeļa muguras, - šie ir Eirovīzijas nacionālās atlases cienīgi triki, kuri tik cienījamas popdīvas izpildījumā, protams, izraisa ovācijas.
Plaši reklamētās šļakatas un ūdensatrakcijas tiek iedarbinātas šova finālā, skanot dziesmām On a Night Like This un All the Lovers. Kailija izskatās īpaši trausla un aizkustinoša 50. gadu pavedinošas peldētājas tēlā: balts, gaisīgs apmetnis, pērlēm izrotāts peldkostīms un grezna peldcepure - Ķīpsalas baseinā neko tādu neredzēsiet! Kailija un viņas komanda strūklakas vidū sarīko jutekliski akrobātisku orģiju - ja gribat kaut nedaudz samirkt, stāviet pavisam tuvu skatuvei.