-9. klasei, šobrīd tiek rakstīta grāmata 5. klasei. G. Lāci šajā procesā motivē radošais izaicinājums, papildu ienākumi, kā arī iespēja nodot tālāk tās progresīvās idejas, ko pati smēlusies, iegūstot doktora grādu matemātikas didaktikā. Labai mācību grāmatai, viņasprāt, jāsavieno zinātniskā patiesība un tas, ka skolēnam tā ir saprotama, jāpiedāvā gana daudz aktivitāšu un uzdevumu, kuri turklāt nav tikai algoritmu drillēšana, bet veicina mācīšanos ar izpratni. Grāmata tomēr nevar aizstāt pedagogu, lai gan skolēnam jāvar no tās kaut ko apgūt arī pašam. G. Lāce matemātikā veidojusi arī interaktīvos mācību materiālus, tos lieto, taču uzskata - skolotāji darbam ar tiem vēl nopietni jāapmāca, šādiem materiāliem ir sterilitātes pieskaņa, un nav sajūtas, ka tie veidotu noturīgas zināšanas. «Mani biedē izglītība, kas beidzas, izslēdzoties elektrībai. Cilvēkam jādomā, bet to var darīt tikai par to, kas ir galvā.»
Lai zina arī bez elektrības
Būdama nemierā ar tābrīža matemātikas grāmatām, kas īsti
neatbilda jaunajam izglītības standartam un lika meklēt
papildmateriālus, Gunta Lāce 2005. gadā piekrita aicinājumam
iesaistīties jaunu mācību grāmatu veidošanas komandā izdevniecībā
Lielvārds. Sadarbībā ar kolēģiem tapa matemātikas grāmatu
komplekts 7.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.