Roberts Idelsons
Professionali.ru joprojām ir start-up projekts, kurš, cik var nojaust, pagaidām neģenerē pozitīvo naudas plūsmu. To veiksmīgumu un attīstības spējas var raksturot ar klientu/apmeklētāju skaitu. Gandrīz divi miljoni reģistrētu apmeklētāju ir labs rādītājs. Tomēr tam ir divi konkurenti. Vai šis projekts būs veiksmīgs un ļaus tā dibinātājiem nopelnīt miljonus, varēs konstatēt vēlāk. Jebkura biznesa vērtību nosaka peļņas rādītāji, un jebkurš investors rēķina, kurā brīdī projekts nesīs peļņu. Bet tas, ka šajā projektā jau šobrīd investori gatavi ieguldīt 2,5 miljonus dolāru, iegūstot mazākuma daļu kapitāla, nozīmē, ka daži jau šobrīd tā vērtību lēš vismaz ap pieciem miljoniem dolāru.
Ernests Štāls
Lielbritānijas IT inkubatora TehHub Rīgas filiāles līdzdibinātājs
Arī Latvijā bijuši mēģinājumi veidot līdzīgus interneta projektus, taču Latvijā viens otram esam pietiekami tuvu. Latvijā ar e-komerciju biznesu neuztaisīsi, jo ir pārāk maz cilvēku, tas varētu būt vienīgi hobija vai mazu uzņēmumu bizness. Taču taisīt šādu biznesu no Latvijas plašajā Krievijas tirgū varētu būt labs virziens. Priekšrocība noteikti ir valstu vēsturiskā saite un krievu valodas zināšanas. Krievijas milzīgajā tirgū vienam tādam portālam jābūt, un biznesa cilvēki noteikti novērtē šādu iespēju. Šim konkrētajam portālam ir labs biznesa modelis, lai gan pati interneta vietne ir visai askētiska, taču tas ir raksturīgi Krievijai - bez izteiksmīga dizaina, bet strādā.
Jānis Palkavnieks
draugiem.lv runasvīrs
Bijām iecerējuši īstenot investīciju projektu, kurā piedāvājām kļūt par atbalstītājiem biznesa ideju īstenošanā, taču publiski īstenotais pasākums neattaisnojās. Galvenā problēma bija tajā, ka pie mums nāca cilvēki, kuriem bija tikai ideja, bet plika ideja, ja cilvēks nav gatavs tās īstenošanā, nav neko vērta, kā arī idejas, kas nebija jaunas. Kā arī nāca tādi, kuri teica - vispirms dodiet naudu, tad pateikšu savu ideju. Tomēr mēs joprojām esam atvērti interesantām idejām un ir vairāki projekti, kas ar mūsu atbalstu arī īstenoti. Vērtīgs bija arī starptautisks projekts Garage48, kur jauniešiem 48 stundu laikā bija jārada kāds jauns produkts. Vienu no radītajiem arī atbalstījām.