«Patlaban ap 15-20% no visiem darba sludinājumiem karjeras portālā www.cv.lv ir radoši, ar izdomu, jautri un atmiņā paliekoši. Tāpat mūsu statistika rāda, ka atraktīviem darba sludinājumiem ir lielāks skatījumu un pieteikumu skaits. Taču interesants sludinājuma noformējums nav vienīgais un galvenais iemesls, kāpēc kandidāti piesakās uz vakanci. Nozīmīgs ir arī darba devēja tēls, gaidāmie pienākumi, atalgojums, dažādi labumi u. c. Tāpat arī amata pozīcija. Salīdzinot standarta sludinājumus ar atraktīvākiem sludinājumiem, nestandarta noteikti vairāk uzrunās salīdzinoši jaunākus kandidātus (līdz 35 gadu vecumam) un radošāku profesiju pārstāvjus, kuri papildus arī novērtēs uzņēmuma ieguldīto darbu sludinājuma izveidē,» norāda CV-Online Latvia mārketinga un komunikācijas vadītāja Krista Roziņa. «Vairākumu cilvēku, neatkarīgi no amata, uzrunā vienkārši, saprotami teksti un vizuāli pievilcīgs sludinājums ar atbilstošu (gan uzņēmuma kultūrai, gan vakancei) humoru.»
Sludinājumos - radošāki
Arvien vairāk uzņēmumu savos darba sludinājumos izmanto radošu
pieeju, liecina personāla atlases uzņēmuma CV-Online
Latvia portāla www.cv.lv statistikas dati. Potenciālo
darbinieku uzmanības piesaistīšanai darba devēji liek lietā,
piemēram, interesantus vakanču nosaukumus, humoru vakances
aprakstā, saistošus attēlus, kā arī mēdz sludinājuma saturu veidot
kā infografiku vai kā lidmašīnas iekāpšanas kartes. Ir gadījušies
arī programmētāju vakanču sludinājumi, kas sagatavoti
programmēšanas valodā.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.