Evija Tukiša
Laba stunda manā ieskatā ir pietiekami interesanta un aizraujoša, lai noturētu skolēna uzmanību visas 40 minūtes. Ir svarīgi, ka skolēns grib un spēj sekot līdzi mācību vielai, nenodarbojoties ar blakus lietām, kas traucē gan pašam, gan citiem. Labs skolotājs pārzina priekšmetu, kuru māca, izprot un pazīst savus skolēnus. Viņam patīk skolotāja darbs, un ar savu entuziasmu šāds skolotājs var mudināt un motivēt bērnus mācīties. Labs skolotājs ir stingrs un ievieš citu acīs cieņu, bet spēj komunicēt un sadarboties gan ar bērniem, gan kolēģiem.
Manā skolā netrūkst iepriekš aprakstīto labo skolotāju, tomēr ir arī tādi, kuri, šķiet, nav savā vietā. Ir nācies sastapties ar skolotājiem, kuri nespēj komunicēt ne ar mani, ne maniem klasesbiedriem. Manā klasē mācās daudz spilgtu personību, kuras nebaidās izteikt viedokli par mācīto, tāpēc ir interesanti pavērot skolotāju reakciju. Daļa skolotāju šādu viedokļu apmaiņu spēj pārvērst kvalitatīvā diskusijā, bet daļa nespēj novērst strīdus. Tas liek aizdomāties par to, ka, iespējams, ir skolotāji, kuru profesijas izvēle nav bijusi veiksmīga. Tomēr es cienu ikvienu skolotāju, ko nācies sastapt, jo ir gadījies iejusties viņu ādā un zinu, ka darbs ir grūts un prasa lielu atdevi.