sociālā biznesa kompānijas Mammu menedžere
Koncepts «vairāk nekā šalle» radās no tā, ka apkārtējie cilvēki, uzzinājuši par mūsu projektu, kļuva ļoti ieinteresēti piedalīties. Idejas balsti ir iesaistīšanās, sadarbošanās. Mēs nebaidāmies lūgt palīdzību, bet daudz atbalsta nāk arī no ārpuses. Tādējādi sabiedrības ieinteresētība ir viens no svarīgākajiem faktoriem mūsu projekta ilgtspējīgumam.
Pirmajā darbības gadā esam pārdevuši vairākus simtus šaļļu, iesaistījuši pastāvīgā darbā ap 20 māmiņām. Mūsu šalles ir atrodamas piecos veikalos Latvijā.
Jaunam uzņēmējam, lai pasniegtu savu ideju, galvenais ir parūpēties par intereses izraisīšanu. Ir jāatrod radoši cilvēki, kuri ir gatavi ideju atbalstīt, arī kļūt par idejas vēstniekiem. Projektam, protams, ir jābūt tādam, kurš ne tikai ieinteresē, bet kuru lietojot vai atbalstot var sniegt ieguldījumu svarīgam mērķim. Mūsu gadījumā tas ir atbalsts jaunajām māmiņām.