Pēdējo daudz biežāk minējuši vīrieši (33%) nekā sievietes (23%), turklāt produkta izcelsmes valsts cilvēkiem šķiet svarīgāka, kļūstot vecākiem. Šis aspekts būtiski nozīmīgāks ir latviešiem (33%), kā arī laukos mītošajiem (35%) un personām ar augstiem personīgajiem ienākumiem (40%). Krievu vai citas tautības pārstāvji biežāk (64%) nekā latvieši (51%) pievērš uzmanību produktu sastāvam.
Radu, draugu un paziņu ieteikumus, pērkot pārtiku, ņem vērā 12% Latvijas iedzīvotāju, bet aiz iepakojuma izvēle aizķeras 6% respondentu.
Neliela daļa aptaujāto norāda, ka viņiem būtiski ir citi kritēriji. Vieni teic, ka pērk tikai zināmus, pašu pārbaudītus produktus, ar kuriem līdz šim bijusi tikai pozitīva pieredze, un no svara ir to garša, otri vērtē kvalitāti un veselīgumu vai vismaz «kvalitātes un cenas kompromisu», trešie iepērkoties atsauc atmiņā arī to, ko zina par attiecīgo produktu ražotājuzņēmumiem. Kā būtiski argumenti minēti arī lietošanas termiņš, dabiskas izejvielas, daži respondenti teic - arī tas, ko, izvēloties produktus, priekšā saka intuīcija.