Lielākā daļa papildu līdzekļu - 865 tūkstoši - izlietots sniega izvešanai no ielām, sabiedriskā transporta pieturām un tiltiem. Šim mērķim nauda vispār nebija atvēlēta, bet darbus veikt uzdeva domes vadība. Viena kubikmetra nogādāšana pilsētas nomalē pašvaldībai izmaksā no 6,3 līdz 6,8 latiem bez PVN, taču, cik adekvāts ir šis tarifs, nav ar ko salīdzināt. Lai arī izvedēji izvēlēti atklātā konkursā, notikušo par konkursu nosaukt ir grūti, jo uzvarēja visi, kas pieteicās.
«Transporta būvju uzturēšanas jomā Latvijā nekad nav bijusi liela uzņēmumu konkurence,» uz jautājumu, kādēļ katrā rajonā un priekšpilsētā pretendēja tikai pa vienam uzņēmumam, atbild Satiksmes departamenta pārstāve Ieva Prauliņa. Viņa stāsta, ka ielu uzturētājiem jārēķinās ar virkni finansiālu risku - jābūt gataviem nodrošināt specializētu tehniku un darbiniekus, taču nav garantiju, ka visi darbi reāli būs jāveic.
Vidzemes un Zemgales priekšpilsētā, Ziemeļu un Centra rajonā konkursā piedāvājumus iesniedza CP serviss, kurā apvienojās Ceļu pārvalde (CP) un Pilsētas eko serviss, Latgales priekšpilsētā - CP, Kurzemes rajonā - Roadex, uz tiltiem - Rīgas tilti. Ar šiem pretendentiem departaments arī noslēdza līgumus. Latvijas autoceļu uzturētājā (LAU), kas bez valsts ceļiem apsaimnieko arī vairāku pašvaldību ielas, stāsta, ka šajā iepirkumā uzņēmums nav piedalījies, jo tam nepietiktu kapacitātes.
Galvaspilsētas budžetā šogad ielu un tiltu uzturēšanai kopumā atvēlēti 8,2 miljoni. Saskaņā ar I. Prauliņas teikto pašlaik cenas ir līdz pat par 20% zemākas nekā pērn. Tiesa, salīdzināt sniega izvešanas izmaksas ar iepriekšējiem gadiem esot grūti, jo līdz šim samaksa tika veikta pa stundām, nevis kubikmetriem. Diena uzzināja, ka, piemēram, Liepājā viena kubikmetra izvešana maksā nedaudz dārgāk - septiņus latus, bet Daugavpilī - piecus latus.