Cece. Tikai priecāšos, ja mani mazbērni savu zināšanu saturu varēs apgūt KOMPLEKTĀ ar IT apguvi. Tā jau ir starppriekšmetu integrācijas ideja. Paldies Ķīlim par laikmetīgumu.
Students. Universitātē vienmēr atrodas muļķi, kuri iekš word nemāk tabulu uztaisīt vai simbolus savietot, vai arī dara to pusstundu - kur tādi inženieri būs vajadzīgi? Rokraksta glītumam ir minimāla nozīme, galvenais - spēja ātri un kvalitatīvi strādāt ar datoru.
Mācību grāmatas autore. Lai uzrakstītu oriģinālu mācību grāmatu, ir jānes zināms upuris - tai jāziedo vēlas stundas, atvaļinājums, no tā cieš ģimene. Lai sagatavotu mācību komplektu, šādi dzīvojot, paiet vairāki gadi. Taču Ķīlis ir iedomājies, ka divu mēnešu laikā (+ pildot birokrātisko ESF un VIAA papīru kalnus) var sagatavot digitālos mācību materiālus, kas aizstās mācību grāmatas, kas prasījušas gadiem ilgu intelektuālo darbu!
Alnis. Nepārspīlēsim radušos situāciju. Runa ir par mācību literatūru, kas vieglāk un efektīvāk izmantojama elektroniski, jo palīdz īsākā laikā apgūt nepieciešamo vielu.
Umka. Vēl 100 gadu pēc Gūtenberga grāmatu preses izgudrošanas mūki grāmatas turpināja rakstīt ar roku, jo īstas grāmatas, lūk, varot būt tikai tādas... Vēsture atkārtojas. Diemžēl liela daļa nesaprot, ka iet runa par interaktīvajām grāmatām, kuras iekļauj animācijas, skaņu u. c. interaktīvas lietas. Stundām lasāmu un stāstāmu materiālu var saprotami parādīt pāris sekunžu filmiņa. Viss nesaprotamais smagajos priekšmetos - fizikā, ķīmijā - var tikt veiksmīgi attēlots savādāk. Tikai naivi cerēt, ka šādus kvalitatīvus materiālus var uztaisīt ķēķī.
Santa. Es esmu skolās iekšā, turklāt ar pieredzi ārzemju skolās. Pārmaiņas nav biedējošas, tās ir priecīgi satraucošas!