Savs dators, kas tagad stāv mājās, mazā, improvizētā kabinetā blakus virtuvei, Sandrai ļauj gandrīz vienlaikus gatavot vakariņas, nomierināt savu žurnālistes rakstīšanas iedvesmu, kad tāda rodas, un darboties aizsāktajā papildpeļņas rūpalā internetā.
Sandra ir Jēkabpils novada laikraksta Jaunais Vēstnesis galvenā redaktore. Iepriekš viņa strādājusi Jēkabpils bibliotēkā, pilsētas avīzē Brīvā Daugava, arī Radio SWH Jēkabpils studijā, kad tā vēl darbojās. «Mums te diezgan biezs,» Sandra saka par Jēkabpils mediju telpu. Pilsētā ir vairāki laikraksti, televīzija, divi radio, tāpēc par auditorijas uzmanību nākas pacīnīties. Savu izdevumu Sandra dēvē par mazu opozicionāru, kas nereti apsteidz konkurentus operativitātē, un priecājas, ka nelielais astoņu cilvēku kolektīvs iemanījies draudzīgi sadzīvot.
Dators Sandrai ir ne vien darba ikdiena, bet arī instruments, ar kura palīdzību pa vakariem piepelnīties. Pirms kāda laika viņa iesaistījusies kādas starptautiskas kompānijas tiešā mārketinga aktivitātēs internetā un nu veido lietotāju tīklu dažādiem, arī uz savas ādas pārbaudītiem, veselības produktiem - attīrošām tējām, kalcija preparātiem u.c. Sandra stāsta, ka šādu interneta kompāniju ir daudz un tajās iesaistās arvien vairāk cilvēku, jo tā ir laba iespēja iegūt papildu līdzekļus - viss atkarīgs no paša ieguldītā darba. «Nav jau tā, ka policista un žurnālistes ģimenei ir tie mazākie ienākumi, bet ja ir trīs bērni - studente un divi vidusskolēni -, tad nauda iet straujā plūsmā, no algas līdz algai. Arī savam datoram nekādi nesanāca. Šajā mārketinga lietā iesaistījos ar domu, ka tā varētu uzkrāt kaut nelielu naudas rezervīti.» Arī patlaban Sandra turpina tīmeklī meklēt līdzīgu papilddarbiņu iespējas, taču liek lietā savu žurnālistes instinktu «uzrakt detaļas», ko iesaka darīt arī citiem. «Ir dzirdēts, ka cilvēki muļķīgi zaudē naudu, bet daudzi vienkārši neizpēta, notic uz vārda. Visu jau var internetā atrast, visu vajag pārbaudīt,» viņa saka un uzsver, ka ir iespējams atrast labas, solīdas kompānijas, nevis tikai šarlatānus un finanšu piramīdu veidotājus. Tirgot Sandra nemāk un arī nebūtu ar mieru, taču atrastās kompānijas mārketinga veids ir iepaticies, veicas labi, izveidojies savs virtuālais kolektīvs, ļoti noder arī kompānijas sniegtā biznesa izglītība - e-semināri, tiešsaistes konferences, atsūtītie mācību materiāli. Lai gan vīrs to visu vairāk uzskata par «meiteņu kaprīzēm», līdzīgi piepelnīties ar Faberlic kosmētiku sākusi arī Sandras jaunākā meita, interese parādījusies arī dēlam. Visa ģimene gan ir vienprātīgā sajūsmā par akcijā iegūto datoru. Sandrai saviem papilddarbiem vairs nav jāvelta stundas redakcijā pēc pamatdarba beigām, un arī bērni nepieciešamo informāciju skolas vajadzībām tīmeklī nu var meklēt mājās. «Sākumā mums pat bija stingrais grafiks, jo pie datora tikt gribējās visiem,» Sandra smaida.