Price Waterhouse Coopers 2006. gadā izstrādātajā priekšizpētē par potenciālajiem PPP projektiem Latvijā, kas tika veikta pēc Satiksmes ministrijas (SM) pasūtījuma, Ķekavas apvedceļa projekts tika definēts kā viens no vispiemērotākajiem PPP projektiem Latvijā. Valsts partneris šajā gadījumā finansēs, uzcels un apsaimniekos šo ceļa daļu.
Konceptuāls Ministru kabineta (MK) atbalsts par Ķekavas apvedceļa projekta īstenošanu pēc PPP modeļa pieņemts 2014. gadā, bet 2015. gada decembrī saņemts pozitīvs Eiropas Investīciju bankas (EIB) atzinums par projekta atbilstību tā dēvētā Junkera plāna finansēšanas politikai transporta nozarē. Patlaban ir izteikta gatavība projekta finansēšanai 50% apmērā.
Sākta arī zemju iegāde, par ko ir pieņemti pirmie MK lēmumi. Aptuveni 700 000 eiro vērtībā jau ir iegādāta zeme.
2016. gada 10. martā izdots MK rīkojums par Ķekavas apvedceļa publiskās un privātās partnerības iepirkuma procedūras sākšanu, bet 30. jūnijā izsludināts atklāts konkurss PPP konsultantu piesaistei. Kā skaidroja M. Lazdovskis, 2015. gadā ir sākta ietekmes uz vidi novērtējuma (IVN) procedūra un to plānots pabeigt 2017. gada pirmajā ceturksnī. Turpmākā zemju iegāde plānota līdz 2019. gada pirmajam ceturksnim, bet PPP iepirkuma dokumentācijas sagatavošana - līdz 2017. gada trešajam ceturksnim. PPP līguma noslēgšana varētu notikt 2018. gada beigās.
Apvedceļa kopējais garums plānots 17,5 kilometri, bet jaunā ceļa izbūve - 14,4 kilometri. Četru joslu ceļš paredzēts 11,1 kilometra garumā. Kopējās būvniecības izmaksas plānotas 77,6 miljonu eiro apmērā, bet kopējās projekta izmaksas - 160 miljonu eiro.