Kvalifikācijas brauciena laikā Masam trāpīja Rubensa Barikello mašīnas atlūza, pārsitot pilota pieri un galvaskausu. Masa zaudēja kontroli pār formulu un lielā ātrumā ietriecās riepu aizsargvalnī. No trases viņš tika evakuēts ar helikopteru.
Interesanti, ka pirms nedēļas pēc traģiskā negadījuma Otrās formulas (F-2) sacensībās, kad avarējušai automašīnai nolūzusī riepa atņēma dzīvību 18 gadu vecajam Henrijam Sērtisam (1964.gada F-1 čempiona Džona Sērtisa dēlam), tieši Masa paziņoja, ka drošībai trasē jāpievērš vēl lielāka uzmanība.
Kopš 1994.gada, kad gāja bojā trīskārtējais pasaules čempions Airtons Senna, nāves gadījumu F-1 trasē nav bijis. Tiesa, 2001.gadā Žaka Vilnēva formulai nolūzis ritenis laupīja dzīvību Austrālijas Grand Prix izcīņas trases darbiniekam. «1994.gads bija trauksmes zvans. Visi - gan komandas, gan Starptautiskā Automobiļu federācija - veica lielu darbu drošības jautājumu risināšanā, un, manuprāt, ir laiks to darīt atkal,» strikts ir McLaren komandas vadītājs Mārtins Vitmāršs. «Pēdējā laikā pārāk daudz esam aizrāvušies ar politiku. Mums vajadzētu atgriezties pie čempionāta, cīņas, šova un drošības.»
Ungārijas Grand Prix izcīņas četrpadsmitajā aplī nolūza sacīkšu līdera Fernando Alonso mašīnas ritenis. Par laimi, mehāniķa kļūda maksāja tikai Alonso cerības izcīnīt pirmo uzvaru sezonā. Tomēr incidents vēlreiz liek aizdomāties par drošību.