Lai varētu satiksmi arī remontdarbu laikā nodrošināt abos virzienos, būvdarbi tiks sākti no brauktuves vidus, atstājot autovadītājiem divas braukšanas joslas katrā virzienā. Tomēr autovadītājiem jārēķinās, ka satiksme uz tilta būs ierobežota un atļautais braukšanas ātrums samazināts līdz pat 30 km/h. Rīgas dome arī sola, ka satiksme pilnībā netiks slēgta. Taču, lai izvairītos no satiksmes sablīvējumiem, autovadītāji, kuri brauc no Bauskas puses, aicināti izmantot Dienvidu tiltu, bet tie, kuri iebrauc Rīgā no Jūrmalas puses, - Vanšu tiltu.
Jāatgādina - Salu tilts ir maģistrālais tilts Rīgā, kuru vidēji izmanto līdz pat 74 000 autovadītāju diennaktī.
Tilta rekonstrukciju plānots pabeigt līdz 2015. gada. 30. novembrim.
Jau vēstīts, ka renovācijas laikā tiks demontēts tilta segums, izbūvētas nolietotās hidroizolācijas, atjaunotas laiduma konstrukciju betona virsmas, uzlaboti gājēju tuneļi un izbūvētas speciālas nobrauktuves velobraucējiem, kā arī veikti citi darbi.
Salu tilta pār Daugavu un Mazo Daugavu renovācijas izmaksas plānotas 8,7 miljoni eiro, darbus veiks pilnsabiedrība LNK Industries Group.