gada ir slaveno festivālu _Mostly Mozart_ mākslinieciskais vadītājs Ņujorkā. Savukārt režisors un scenogrāfs ir Pēters Musbahs, kostīmus veidojusi Andrea Šmite-Futerere. Titullomu atveido harismātiskais baritons Ervins Šrots (Krievijas operdīvas Annas Ņetrebko dzīvesbiedrs) pārmaiņus ar Pēteru Matei, kurš tieši bija Romāna Poļisadova skatuves partneris, ar kuru jāizcīna slavenā, liktenīgā psiholoģiskā cīņa plašā ainā operas pēdējā cēlienā. Sieviešu lomas iestudējumā atveido Emma Bella, Karmela Remidžo un Veronika Kangemi, savukārt donu Otavio - tenors Huans Fransisko Gatels Abre, Leporello bija Nikola Uilvieri.
«Skatuviski uzvedums ir abstrakti moderns, man mūsu [LNO Dona Žuana iestudējuma] baltais kuģis patīk vairāk. Darba stils La Scala ir ļoti korekts, attieksme pret māksliniekiem ir ļoti laba. Luijs Langrē ir fantastisks Mocarta interprets!» par slavenajā Milānas operteātrī uz skatuves pieredzēto stāsta Romāns Poļisadovs, kura līdzšinējā radošajā biogrāfijā šis bija jau ceturtais Dona Žuana iestudējums. Dziedāt vienā no vadošajiem pasaules operteātriem Latvijas basam piedāvāts pēc Rīgas Operas festivālā atveidotās Komandora lomas Andreja Žagara veidotajā Dona Žuana iestudējumā.