Par jauno darbu, kas pirmizrādi piedzīvoja vēl tikai šā gada 27. janvārī Sanktpēterburgā, B. Eifmans saka: «Tas ir traģisks un vienlaikus žilbinoši spilgts stāsts par cilvēka gara bojāeju. Stāsts par to, kā sabrūk mūžīgais sapnis par laimi, bet ārēji skaistā un nevērīgā dzīve, kas norit džeza ritmos, pārvēršas murgā.» Par horeogrāfu psihoanalītiķi pamatoti dēvētais Eifmans norāda, ka ar šo izrādi viņš pieliek treknu punktu savā ilggadīgajā «baleta - psihiatrijas» epopejā. Tajā ir arī Latvijas Nacionālā baleta repertuārā skatāmā Anna Kareņina un pirms tam - Čaikovskis. Eifmana baleta teātra viesizrādēs te redzēti arī citi spilgti horeogrāfa radošā darba paraugi: Brāļi Karamazovi, Krievu Hamlets, Sarkanā Žizele, Who is Who, Oņegins, Rodēns.
«Krāšņs uzvedums un talantīgi dejotāji,» Up & Down viesizrādes Parīzē vērtē populārais interneta resurss Dansomanie. Parīzes recenzenti slavē gan ar patiesi holivudisku vērienu radītās masu ainas, gan jutekliskos mīlas duetus un uzsver - jauniestudējumā redzams, cik lielā mērā ir atjaunojies un bagātinājies horeogrāfa izteiksmes līdzekļu arsenāls. Arī pats Eifmans atzīst, ka Up & Down pārvarējis dažus savus stereotipus. Izrādē ir visnotaļ negaidītas ķermeņu pozas un deju soļi, māksliniekiem pat nācies mācīties pie Latīņamerikas deju čempioniem. Ieslīgt personāžu iekšējās pasaules dziļumos un pat zemapziņā mums palīdz vairākkārtējo Krievijas teātra prēmijas Zelta maska laureātu scenogrāfa Zinovija Margoļina un gaismu mākslinieka Gļeba Fiļštinska radītā skatuves vide, kā arī Dž. Gēršvina, F. Šūberta, A. Berga mūzika.